maanantai 14. helmikuuta 2011

Kuu, enkelit, ystävät opastamassa - Ruusuinen seikkailu 3

Kun illalla mietin kovasti tulevaa Ruusuista seikkailuani, totesin, että se  on nyt jäänyt mielikuvatasolle. Näin olen päättänyt. En jatka vielä seikkailuani ruusuisessa Bulgarian maassa vaan siirrän sen hamaan tulevaisuuteen. Hoidan ne asiat loppuun, mitä ’pöydälläni’ on juuri nyt. Intuitio juuri minulle tarkoitettuun matkaan oli tosi vahva, mutta järki ja sydän puhuivat myös omaa kieltään. Kyllähän siinä pari iltaa piti valvoa noiden tahojen temmeltäessä mielessäni, myönnän.

Yritin uneltakin kysyä, voisiko se selventää minulle jotakin. Näin unta miehestä, jolta yritin saada tietää juna-aikatauluja, kun huomasin, että vähän kiire olisi. Mies jäi vain kehumaan omaa kielitaitoaan ja näytteli diplomejaan. Ja minua ahdisti.

Tuon unen voisi selittää sillä, että ne juna-aikataulut mitä hain, olivat aikatauluja sydämessäni, joille haluaa varmuutta, ja tuo mies minun maskuliininen puoleni, joka aina kuten maskuliinisuuteen kuuluu, haluaa toimia ja retostaa. Enkä tykännyt tuosta puolesta itseäni ollenkaan.

Sitten tuli ystävieni enkelikortit apuun. Yksi nosti minulle Daniel-enkelin kortin, joka sanoi: ”Olen avioliiton ja parisuhteiden suojelusenkeli ja olen tukenasi juuri nyt.

Toinen ystävä oli todella huolissaan minusta ja nosti Haniel-arkkienkelikortin , tietenkin ruusuja hiuksissaan, josta kerrotaan näin:
”Haniel on erittäin rakkauden täyteinen enkeli. Hanielin kanssa voit toimia energiahoitajan ominaisuudessa, hän lisää myös mediaalisia kykyjäsi. Hanielin voit aistia koko kehon läpi humahtavana rakkauden tunteena joka on myötätunnon energialla vahvasti väritetty. Haniel on sydänparantajan päivän selvä valinta.” 



Ystäväni pyysi minua myös seuraamaan Kuuta. Tässä kuun liikkeet helmikuulta. Siitä hoksasinkin seuraavanlaisen asian:

Kun kuu kasvaa (englannissa sanotaan ’Kuu on nälkäinen’) asia, mitä työstät myös kasvaa. Täyden kuun aikana asia on huipussaan, kypsänä, täynnä, ahdistuneena tai voiton riemuisena. Ja vähenevän kuun aikana on aika purkaa tilanne, löytää ratkaisut, kestää seuraamukset ja tilanne purkautuu.
Kuu oli mietintäni aikana Kaksosissa huoneessa 7, ihmissuhteiden ja parisuhteen huoneessa. Ja nämähän asiat nousivatkin merkityksellisiksi minulle, kasvaviksi. Joten on tärkeää silloin tehdä oikeita ratkaisuja, ettei tunne-elämässä tule aivan paniikkia ja kaaosta. Olen vuosia seurannut Nikin Kuunkiertoa, ja pikkuhiljaa jotakin alkaa minulle aukeamaan.

Ajattelen että minun ympärilläni on voimia, magneettikenttiä, energioita, joille herkistymällä ja niitä kuuntelemalla voi tehdä elämässä helpommin ’oikeita’ valintoja. Huomaa tuo oikea on hyvin häilyväinen käsite. Sanoskos helpomman valinnan.

Näin kuuntelin ystäviä, enkeleitä, kuuta ja itseäni. Mutta jatkan Ruususeikkailua teoriassa, sillä jonakin päivänä varmasti koen sen konkreettisemmin! Ystäviä on sinne menossa, joten heille hyvää matkaa. Tässä mukavaa lähtömusiikkia! 


2 kommenttia:

  1. Voi taivas on laskeutunut tai ainakin osa siitä tälle blogille. Ihania juttuja ja kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummallista ja jännittävää, että joku voi löytää blogini vanhoja sivuja merkityksellisiksi. Tuo Kuu-juttu täytyy pitää mielessä. Itsellekin mukava palata vanhaan kaukaisuuteen. Tuon haaveilemani ruusumatkan tein kyllä sitten v.2012 Bulgarian Ruusulaaksoon. Hieno matkahan se oli!

      Poista

Olen iloinen kommenteista!